KiSah lOvEly iNtAn

lovely la sgt ( = _ = ")


Monday, November 8, 2010

malu dan sambil mahu TEMBAK kucing -__-


assalamualaikum..
holaaaaa..
heloooo..
ni haw ma..

sesungguhnya suda lame aku dah x update blog ni..gua bz der..maap ye baby blog..kangen yaa sama gue??hehehe..aku la yg rindu ko ngek..dah lme x menaip seperti seorang penulis yg xde hala tuju.. =___=' skg tgh musim cuti..mcm2 cuti ade..cuti deepavali, cuti sem, cuti study week, cuti raye haji, cuti period 0ppsss itu tak termasuk yew.. ( tapi cuti jgk an?? -__- )

sekarang ni aku dah x bleh la nak taip pnjg2 sgt..skg aku bz nak study la ( alasan x munasabah )..so terpakse la aku mengupdate dgn ala kadar yg x sekadar ini dengan berkadar-kadar..harap anda berkadar..apakah????salah2..harap anda bersabar..sesungguhnya di musim cuti ini..emosi sgt la tidak seberapa stabil dan sering terumbang-ambing..mcm2 benda nak kne pkir..penat la jd manusia..habes 2 ko nak jd pe haa intan???? baiklah..saye manusia -____-

ari ni naseb aku sgt la malang dan sungguh tidak terkira malangnya dan malang tersebut langsung xnak berkira ngn aku..seronok2 tgh keluar dgn family in law fot the fiz time..blh plak kne bala time 2..pe kah nasib ku???!!ase mcm nak nyanyi lagu sedih2 je time ni..wuuuuu..sgt la sadis..blh plak kne taik kucing kat slipar fippers aku yg bergaya itu.. ( bergaye itu sumpah menipu ) x psl2 1 keta bau..waaaaaa..ase nak terjun je dr keta time 2..malu giler la..ase nak bertuka jd katy perry je time 2..x pun plg coman britney spears ke siti nurhaliza ke...tp nak wad cmne ummu intan nadiah je yg aku blh jd.. T__T



AKU MEMANG BERDENDAM DGN KUCING TAMAN U!!!



xkan ku lupa smpai bile2..nasib 0oohh nasib..cukuplah 2 cite psl kucing yg tidak bersopan santun tersebut..berak merata-rata..xde tandas ke nak berak..lgsung tak bermoral..chittt!!! sebab 2 aku x suke kucing..tp jgn risau aku bkn pembunuh kucing yg kejam ye.. -____-

pepun family in law ku sgt la sporting..besh3x..sonok je ase..asyik gelak jew..anda AWESOME n HAPPENING gile r :)




manje yg cantek dan intan yg comel :)
( sori..tercuri gambar..hehe )





en.pakwe yg seronok gelakkan cik.makwe nye terpijak taik kucing
( bencila kat aedutt -___- )





hai saye katy perry -____-

( budak yg terpijak taik kucing T____T )



p/s : kreta kene samak ngn sabun dan minyak wangi..pdan muke en.pakwe..hahaha!!padan muke jgak kat aku kene sental kaki tapi bau xnak ilg2..mmg fresh dr ladang la taik tersebut -____-

No comments:

Post a Comment