KiSah lOvEly iNtAn

lovely la sgt ( = _ = ")


Thursday, November 11, 2010

cintailah SUNGAI anda ^_____^


assalamualaikum... ^____^


mahu tunaikan janji yang telah dijanjikan..
apakah???
mahu tahu???
xnak ke?? -_____-
aku nak jugak bagitaw..
npe tulis cmni???
x gheti2 ke nak tulis dr tepi!!!
kenapa nak tulis kat tengah-tengah???
jawapan : ??????

=____________= '



HARI MANDI-MANDA

nampak x yg kat ats 2??bkn yg plg ats 2, yg kat ats ni je.oke, aku nak cite mcm yg d'janjikan dlu walaupun aku taw dh berabad lama ny ku berjanji.memang janji melayu btul aku ni walaupun bukan org melayu.SAYE OWG OMPUTIH!!nampak x muke aku puteh2??oke saye org jawe.PUAS?? -_____- ( bercakap dgn diri sendiri, kesian kat ini budak )



lokasi : sungai samak dan sungai ingki / kalumpang


kenape saye pegi 2 tempat??sebab aku batak dan eksaited bab mandi2 ni.yela aku bukannye kambing yg x suke mandi kan ( kenape nak bandingkan diri ngn kambing -___- ) .sebab yg sebenar ialah time aku mandi kat sg.samak 2, badan2 jadi gatal.bukan kerana sbb aku menggatal ( mungkin ade sedikit, sedikit ke??oke banyak ) tapi sebab pasir kat c2 mcm dah tercemar dek krn resort2 yg berada di situ ( ini en.pakwe yg ckp, klw salah silelah salahkan beliau tehee :p ) maka selepas makan mknn yg enak yg dibeli dr kdai makan, daku terus memujuk en.pakwe pegi mandi kat kalumpang plak. kat c2 lg bez, air dy sejuk giler tp bnyk batu -___- .standard la kan dah name pun sungai, nak bnyk pasir g la pantai ( x suke pantai, nt muke itam.OH ALASANKU YG INDAH ). mule2 en.pakwe xnak bwk krn mengganggap ianya keje gile, yela sape la yg penah buat dlm sehari mandi 2 tempat kan ( ade-ade, aku lah 2 :p ) . setelah menggunakan mulut ku yg manis lg sakti, maka beliau redha lantas laju-laju menuju ke kalumpang ( yeaahh!!mari lempang laju-laju budak ini ) .


sg.samak
( mandi kat sni xpayah kene samak badan yew, HALAL sume air kat cni ) ^__^



kami pegi nek moto je :)



gambar sebelum terjun ke dalam sg yg cetek ( utk en.pakwe la ) -_____-


de ag 1 gamba tapi dh terpost utk entry sblm ni..HAHAHAHA :D



bersiap-siap dan terus merempit dgn kadar kelajuan 80 ( ini pun aku dah ase laju giler taw, saye seorang pengguna jalan raya yg sgt berhemah -__- ). jmp je tempat bez kat kalumpang 2, aku terus terjun. oke aku tipu, bnyk batu cmne nak terjun? kalau terjun juga, baiklah selamat tinggal semua dan kenangla daku dalam doamu.teheee :D dgn penuh sopan dan santun aku turun nak mandi, klw x sopan confem bontot makan batu ( bontot aku makan org gak taw, HAHAHA ) . en.pakwe plak kesejukan lantas terus menjadi pondan sebab duduk ats batu je. marila gelak beramai-ramai. oke aku gelak sorang-sorang, HAHAHAHAHAHA ( oke cukupla 2 -____- ) . mandi di situ selama 2 jam, tu pun kulit suda menjadi kuning kerana kesejukan.


sg.ingki / kalumpang :)



en.pakwe sgt teruja dan terus suruh tgkap gamba bnyk-bnyk -____-
( nmpk x keterujaan beliau, tgh makan pun nak suruh snap gamba T_____T )



muke aku dah mengantok -_____-



cantek kan? :) ( maksud aku sg 2 -___- )



beliau bajet nk jd mcm askar T____T



bajet mcm renjer hutan.HAHAHA :D



bajet lagi :)



bajet lagi dan lagi -_____-


oke yg ni dh bajet len, bajet konon beliau ialah tokek (-____- ')
( p/s : tokek ialah sejenis cicak yg mahal, dijual utk digunakan sebagai ubat )



satu2 nye gamba yg di tgkp secara pakse oleh aku sbb en.pakwe malu de rmai org
( tapi tetap maintain bg pose -____- )


gamba kat ats ini jelas menerangkan aku dah nak balek :)


gamba aku x bnyk sbb sume buruk-buruk belaka ( iye, aku taw aku memang buruk pun ) . maka en.pakwe sorang jela yg teruja ngn kamera. xpela, aku bg chance la.HAHAHA :D

suda abez......
so??THE END
mahu study pula, final nak dekat ( mcm bdk rajin x statement aku ni? ) T_____T
bubye :)



p/s : entry aku yg paling panjang dlm blog ni.HAHAHA *bangge seyh :D

2 comments:

  1. hai intan. aku komen. HAHAHAHA. nk taw sbb pe ?? aku ksian tgk HELLOKITTYKAUYANGTAKCOMEL kt tepi nih. muahahaha. ok. x klaka. bye !

    [E-nulGkTheCEO]

    ReplyDelete
  2. hahahaha..sengal kaw!!nsb bek aku x ltak muke aku, klw x pasti lg rmai ksian kat aku. HAHAHA. oke, klaka. bye

    ( perlu ke enulgk the ceo di c2???? )
    pasan baii..HAHAHAHA

    ReplyDelete