KiSah lOvEly iNtAn

lovely la sgt ( = _ = ")


Thursday, November 25, 2010

pengumuman sebelum FINAL EXAM :)

( lokasi : pasaraya TF, BEHRANG )


assalamualaikum :)

suda dgr azan subuh namun mata masih segar bugar lg
ye, aku taw
aku kan BURUNG HANTU
burung hantu je x mcm aku......
saje update sbb dah lame x update
sibuk sebab study
igt aku tipu ke??
igt muka aku ni pemalas sgt ke??
de la skit-skit..
-_________-



0oppss, mata dah ngantuk
masa utk tido
sebelum tu nak buat iklan sebentar
aku akan off dari update blog smpai la aku abes exam
walaupun aku taw xde sape pun bace blog aku
tapi aku tetap nak bagi tau -_____-
kesian la ini budak..hish2!!
lagi 1..
aku tgh tez produk muka baru
jenama hazeline snow, penah dgr???
so sekarang sdg mencuba
kte tgk hasilnye nt, klw elok i rekemen kat uolls oke :)
n last one *td gtw de 1 je.. -____-
i tgh on diet *gaya gedikkk
i xnak mkn nasi sebulan, i tekad ni nyah
x men-men!!!
so tunggu hasilnya


banyak plak testimonial aku buat skg ni..
cam org gile yg x bape nak gile je aku ni
oke skang aku gila...
waaaaaaaaaaa...


p/s : doakan exam saya yew ^____^

No comments:

Post a Comment