KiSah lOvEly iNtAn

lovely la sgt ( = _ = ")


Monday, November 22, 2010

tajuk dan tajuk. APAKAH??


assalamualaikum...

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA
atau
SELAMAT HARI RAYA KORBAN
atau
SELAMAT HARI RAYA HAJI
atau
SELAMAT HARI KAHWIN DGN AIDIL
atau
SELAMAT PENGANTIN BARU ZAQUAN ADHA

oke fine, aku mengarut. abaikanlaaaaa ~~~

bajet hot tul minah ni...

so tahniah, akhirnya aku dapat gak update blog ni selepas aku berpisah dgnnya selama seminggu dek kerana berukband di rumah sudah tidak boleh dipakai guna. oke2, tarik nafas jap ~~~~ oke dah sambung. sebenanya bukan la x leh diguna tp sebab x berbayo. HAHAHA!! yela, skg mne ade bnd free kan. masuk jamban busuk pun kene bayo 2 kupang, de ke patut?? x patut, x patut. mungkin kite sebagai pengguna perlu boikot. hey cik timah, ingat kite xde kuasa pengguna?? i saman u kang. tetibe je aku ni, x bersyukur langsung. untung de gak org bersihkan dr xde langsung. baik cik timah!! -_____-'

jadi selama seminggu cuti ni, banyak gak hasil yg dpt aku hasilkan. hasil pe? timah ke? 0oo bukan, bukan. emas ke? 0oo bukan, bukan. abes 2? 0oo bukan, bukan. ehh2, x x x. salah, salah. ehhhh cukup, penat aku asyik tekan koma titik, koma titik. oke aku tekan lagi -______-
jawapannya ialah hasl taik mate!! bagus kan, anak dare sape la ni. konfem ko kawen lambat der!!maka dgn ini saye mengistiharkan esok puase!!oke melalut bin merepek!!!

dah la, kang muntah org bace aku merepek meraban kat cni walaupun aku mmg slalu cm2 pun. pepun ari seronok sebab dah balek tanjung. suda jumpa kawan2 dan en.pakwe tercinta. aku bwk cik selsema sekali dtg tanjung malim. konon sedih xnak berpisah ngn aku kan, lempang mahu??!! tension der selsema ni!!!! ase nak cabut hidung jap pastu aku leh pnjm hidung katy perry ke lisa surihani ke?? kan kan...

buku buku buku buku.........................................
baik aku datang.........................................
bubye.............................
sekian....................

( -______________________- ')

p/s : otak tercabut wayar :/

No comments:

Post a Comment