KiSah lOvEly iNtAn

lovely la sgt ( = _ = ")


Friday, October 29, 2010

mood STUDY ( tlg jgn percaye -__- )


assalamualaikum.. :)

nampak x aku senyum 2??jarang kan aku nak wat cm2..so maksud ny ak ngah hepi.hepi for wat??

1. adakah aku mahu berhenti blaja lantas mahu kawen??OHH TIDAK -___-
2. adakah aku mahu mendapat wang yang banyak dari mane2 datuk yg berjambang??OHH TIDAK -___-
3. adakah aku mendapat kupon percuma utk shopping dan boleh beli ape je??OHH TIDAK T__T ( i wish if i could..teringin sgt2..wuwuwu )
4. adakah aku mahu terbang??OHH TIDAK -___-
5. adakah, bpe bnyk adakah daaa...

jawapan tepat : suda masuk study week..maka sedang bercuti :)

3 minggu nok mak cuti..jgn jelez!!hahaha

NAMUN

keseronokan daku hanya sementara..lps abez cuti mahu exam..lantas.........

SAYE SEDIH KEMBALI

mari berhibur sebentar.......




muke ku tersenyum kambing.. ( kambing senyum cmni ke? -___- )





saye rindu en.PAKWE -___-


OKE..SAMBUNG SEDIH KEMBALI

.....................


p/s : sedang bergayut dgn en.PAKWE..hahaha!!! :D ILYSM

No comments:

Post a Comment