KiSah lOvEly iNtAn

lovely la sgt ( = _ = ")


Tuesday, October 26, 2010

aku dan mata -___-


assalamualaikum..


aku NGANTOK..anda paham????ZZZZzzz..aku memang nak tido tapi x tahan nafsu bile tengok internet ni..sayang kalaw x gune nt sape nak gune dy..bleh gune kan alasan sebegitu??boleh boleh boleh..ehh salah-salah..betul betul betul..isshh lantakla..aku xnak sebenarnya merepek waktu ni..sebab mood aku tak datang bai..yang datang bantal saja..perghhh!!sedapnye bantal..tapi aku xnak tido skg..aku nak gak update blog walaupun sedikit..

anda mungkin tahu dan mugkin tak tahu sebab musabab aku ngantok ari ni..tolong la jangan pikir sebab aku masih bayi dan memerlukan tido yang lebih dari berjaga -___- saya tidak seteruk itu..aku penat jawap exam midterm tengah ari td..wowowo..bertungkus lumus aku bersekang mata semata-mata nak bace buku..korang nampak an kerajinan aku?? baiklah saya tipu..saya tak rajin macam anda..(>,<) study pnye study aku sempat tido 3 jam je sebelum g kelas..mane tak gotic mate aku ni??dah xyah pakai eyeshadow pun xpe..mate i dah smokey eyes dah nyah..muahahaha!!

so sekian saja ucapan dan kata aluan daripada saya..dengan ini saye merasmikan majlis ketiduran ini dengan ungkapan "MARI TIDOO!!'...adiosa :)

oh muke ku minta pelempang..lalalalalala =____='


p/s : baru pas makan ngan en.PAKWE..kenyang suda :)

No comments:

Post a Comment