KiSah lOvEly iNtAn

lovely la sgt ( = _ = ")


Saturday, October 23, 2010

mahu mate seperti kucing :)


assalamualaikum...
hai KEBOSANAN..boleh kan camtu??grrr...

aku memang sedang kebosanan tersangatlah hebat..sampai pecah otak aku pikir nak wat pe..korang penah x ase cam pe yg aku ase skg ni???agak-agak jawap exam cmni x??gler x syookk la..ntah-ntah jawap exam ag bez..ececeh mcm la aku ni 'pandai' sgt..uhuk uhuk aku terasa kat situ..agak nye aku pndai la kot..hahahaha!!SEWEL -___-

aku ni kalaw x de kejew mule lah nak cari kejew..jadi cikgu la jadi polis la jadi nurse la..begitukah maksud saye???0oo semestinya bukan..kalaw anda mahu tahu maksud saye..lu pikir la sendiri..jangan g tanye nabil plak..beliau tiada kaitan sama sekali dalam idup saye..tolong jangan gosipkan kami..saye dah de en.PAKWE..so NO KOMEN!!oke kan jwpn artis i nyah..hahaha!!suda suda aku suda merapu merepek dan meraban kat sini..so tengah bosan-bosan ni..mule la aku nak stalker fb org..bukan kutuk kutuk taw..i memang bukan spesies begitu oke..aku suke tengok gamba gamba wanita yang cantek-cantek..i looiikkee :) so kepada gadis and wanita di luar sane..jika anda dalam senarai fb saye..ANDA CANTEK OKE!! (^~,) iklas taw i puji ni..no double double meaning..teheee =___='

so disebabkan selalu sangat tengok gamba orang ni..mule lah ase jelez sebab anda sume CANTEK dari saye.. T___T tahniah tahniah..untung sape-sape yang dapat anda..untung juge en.PAKWE dapat saye..saye hanya cantek dimata beliau walaupun beliau sangat susa mahu memuji saya..terima kasih kekasihku -___- saya paham niat anda..anda tak mahu saye lg kembang dan lantas menjadi gemuk kan..oke2 saye terima..



tolong jangan lihat saye yang tak cantek macam anda -____-


oke..cukup suda luahan perasaan di situ..tak boleh lebih lebih sebab aku taw nt korang muntah banyak banyak..aku x nak la jd kan korang mangse aku..hahaha!!so korang tertanye tanye x pe yang aku dapat bile aku tgk gamba2 ni..nak taw x??nak taw x??klw korang nak taw..aku dapat ilmu..ececeh poyo jew an jwpn kaw ni..tapi tolong jangan tiru aksi ni kalaw korang nak siapkan esaimen esaimen korang ae..kalaw x confem korang kene buang kolej..TOLOOONNGG!!jangan..ilmu yang aku maksud kan disini ialah ilmu ttg wanita..kecantikan dan paling penting BUKAN MENGGATAL oke..saye sangat setia dengan en.PAKWE..teheee :)

yang paling aku suka tengok of coz la fesyen fesyen gadis semasa skg ni..i loiiike i looiikee..terutama for gadis bertudung seperti saye ni..bergaye sungguh..meletop abes la!!spe kate gadis bertudung xleh bergaye..U ARE TOTALLY WRONG LA DERR...mcm2 lilitan aku tgk skg de n antara mangse mangse lilitan tersebut semestinya aku..=___=



muke sangat bahagia dalam lilitan maut ini =____=

cukupla untuk sesi lilitan kita..bukan 2 topik sebeno beno ny teman nak cte kat kamu..aku nak habaq pasai mate mate gadis yang cantek cun melecun ni..macam-macam kaler ade..mcm mate kucing ade..macam mata ikan ade..erk???ade ke??ade..korang je x penah jmp..muahahaha!!siyes sgt cantek..org pun mst asyk nak pandang jew an mate korang..ni ssuai la utk mereka yang masih single atau pun suka pasang banyak..bak kate org dedulu dari mate turun ke hati..so bile tengok jew mate korang confem trus warne warni hati mamat mamat kat lua sane..teheee :p
tolong jgn tiru aksi ni..nt saye babap..aipppp!!teheee ;)

aku memang la teringin bebeno nak pakai walaupun mate aku ni mmg kuat dan tak rabun2 lg..nak cantek la ktekan..tapi pe kah daya..daku TAKUT..ase klw pkai contact lens ni mcm nak membutakan mate sndri -___- aku penah la gak try2 time zaman muda mudi dlu..time aku skola membe aku suh try contact lens dy pnye..sampai di pakse pun aku x sanggup nak masukkan benda tersebut..TIDAAKK!!! tapi aku nak pakai T__T nak jugak mate warne biru..kuning..merah..hijau..baru de style..teheee :P

en.PAKWE juga teringin pakai..tapi beliau memang satu geng dengan daku juge..penakut!!tapi mcm pelik plak an LELAKI pakai..mybe xleh terang2 sgt kot..tapi saye x kisah n saye paham..en.PAKWE saye memang pondan sedikit..tapi beliau masih LELAKI TULEN..jgn risau!!hahahaha..sebab beliau pondan la saye sayang sgt2 dengan en.PAKWE..hehehe ;)

oke..cukuplah sampai sini aku merepek tak tentu hala..berukband pun asyik cari pasal jew ngn aku..tak tahan!!tak tahan!!pang..aku bg pelempang sebijik..padan ngn muke ko!!muahahaa..

p/s : ayat aku tunggang langgang..so mari kite tunggang kudaaa.. =___=

No comments:

Post a Comment