KiSah lOvEly iNtAn

lovely la sgt ( = _ = ")


Friday, October 22, 2010

berukband yang indah dan HOBIKU yang indah =_____=



assalamualaikum pembuka bicara..
hai uolllzz!!! (walaupun aku taw xde sape yg bace blog aku) =__=

mlm ni ak bengang lg sakit ati..ni sume BERUKBAND pnye pasal..tension!!!korg jgn plak cri kat google n taip what is berukband..x memasal kuar gambar ni..psss,,aku gune celcom!!


or mungkin yang ini..



kadang-kadang tu aku kesian kat monyet2 yang menjadi mangsa hanya disebabkan BERUKBAND2 ni..tp mmg ko lembap mcm siput gemok wa ckp kat lu der...gua hangin gler sama lu..korang nampat tak persamaan beruk ngan siput kat situ..nampak kan?nampak kan??naseb bek aku di kurniakan hati yang penuh dgn jiwa keibuan dan kesabaran..hahaha!!ape kaitan dgn ibu pun aku xtaw la..0oppss jgn salahkan ibu mengandung yew..hehe ;)

TODAY..aku HOME SWEET HOME or org MALAYSIA bilang sudah pulang ke rumah..uikkss malaysia ngan indonesia pun kaw x reti beza ke intan?? =___= oke2,fine and WATEVA la..aku sudah pun bertebar2 di atas katil ku yang xla seberapa empuk tapi ade bau SYOOKKK..hahaha!!u ollzz jgn jelez oke ngn akak..ahakzz!tapi bile jejak kaki kat umah ni mule lah nak ase bosan la..sengsara la..ohh ku kerinduannnn..en.PAKWE ku!! sodih nyooo..xpe2..practice make perfect..kaw kne blaja erti berjauhan jugak intan oiii..baiklah kekasihku..oke cukup suda cerekarama kita..nt rmai yg muntah2 bace ko pnye blog..asyik nak menjiwang jew..ehh lantak aku la...blog aku..hahaha!!BOSAN..BOSAN..bosan..bosan..memang aku bosan dan bertambah sakit hati ngn BERUKBAND aku yg sgt la slow bin montion ni..huh!!en.PAKWE plak sedang bersuka hati sedang karok bersama teman2 beliau..saya JELEZ oke..sila lah turun ujan dgn lebatnye..hahaha!! (cikgu BM tolong maafkan saye yew..hehe) kaw mmg dengki cik INTAN..evil3!!kahkahkah..gelak jahat kaw yew..

disebabkan malam ni ak xde aktiviti berfaedah nak buat walaupun mmg aku selalu xde aktiviti berfaedah (shut up u) so aku nak cite sket pasai hobi aku or interest aku kat u ollzz sume..aku memang minat gler la ngan bnd ni..asal ak borink jew aku buat bnd ni..tanpa jemu wa cakap kat lu der..aku memang fanatik fantastic fananik la ngan bnd ni..kadang-kadang sampai gian..ececeh poyo ae ayat kaw..=___= korang nak tw x ape benda 2..cakap la nak..cakap la nak..ouucchh gedikny aku..maafkan diri ku ini..oke2,ready sume oke..jeng jeng jeng

AKU SUKA EDIT GAMBAR

I LOVE TO EDIT PICTURE

मैं चित्रों को संपादित प्यार

我爱编辑图片

Ich liebe es, Bilder zu bearbeiten

oke..cukup aku bagi kat korang sume..semangat 1 malaysia..yang last 2 sebab aku ni ade mix GERMAN..hahaha!!tolong la muntah beramai-ramai..hahaha..enough intan,enough!!we back to our topik..aku minat bnd ni dh lame dah cume skang la bru terserlah..dlu ak stat berjinak2 dgn bnd ni sebab aku rase ble kite edit gamba..of coz la gamba jd cantek an..so as a girl yg normal cm aku ni..tersangat la suke ble melihat kecantikan-kecantikan di muka bumi ini..bayangkanla gamba yang mcm takde nilai after di edit..woooww!!bleh jd amazing gler..di tambah plak ble gne kamera yg canggih2 skg ni an..peerrghh!!terbekkk wa ckp kat lu der..cume beza ny di sini sye hanye menggunakan kamera hanfon yang mempunyai 3.2 megapixels sahaja..itu pun sebab en.PAKWE kasi pnjam fon..kalaw x..waaaa sdih nye naseb..walaupun kaw x setanding kamera2 canggih kat luar sane..tapi aku tetap sayang kaw taw..bagai menatang air yang penuh di dalam baldi utk mandi..( cikgu BM maafkan saye sekali lagi -___- )

THANK YOU MY DEAR



model iklan tidak berbayar =_____=
( sile lihat hanset sahaja dan abaikan perkara yg len )


oke..kite teruskan fokus kite yg td..so nak kre aku ni terer sgt xla..aku maseh sedar diri..ececeh merendah diri ni..hal ini tiada kaitan dengan ukuran ketinggianku yg memang rendah oke =__= aku suka sgt tgk gambar2 yang di edit kat mana2..for example yg terdekat la an cam facebook, kadang-kadang aku x kenal pun owner dy tapi di sebabkan gamba dy cantek..so aku men add jew..hahaha!!stalker x stalker aku ni..tapi aku stalker bek punyew..dont wury be hepi..hehe!!so kat situ la aku blaja cmne nak cantek kan lagi gambar aku..hahahaha!!!dulu time aku kanak-kanak aku selalu edit gamba kat picnik..so kene la gune internet n slalulah menguji kesabaran aku..tapi skg aku dah nek remaja aku guna plak photoscape..memang syiookk abez der..kebebasan tanpa had la senang cite..ko nak wat muke ko jd cam farid kamil pun bleh..hahaha!!oke2 aku taw aku menipu..-__- tapi angan-angan aku tetap la tinggi an..nak dapatkan jgak kamera dslr 2..perrghh confem aku x cari hobi len dah..wat mase skang ni kte gne bese2 jew dlu..kite HOoold dlu..hehehe..so yg slalu menjadi mangsa model x berbayar aku confem2 la en.PAKWE ku..hahaha!!tq ucuk..i love u!! ;) ( sile sdiakan baldi di sebelah anda dan muntah banyak-banyak..hehe!! )

so inilah antara-antara hasil yang tak seberapa dari aku =___=


ini ialah gambar syok sendiri.. -_____-



en.PAKWE ialah mangse saya :)



ni la gamba paling latest yg aku dah edit..kalumpang mali hehe!!
( psstt..nt aku nak ctew plak psai aku mandi manda oke!![^~,] )



budak kecik ini juga slalu menjadi mangsaku..haha!!

sekian suda gamba-gamba yang mahu dipertontonkan..kalaw banyak-banyak nt aku taw..korang pun bosan nak tengok an..kan3???asyik-asyik tengok muka aku menggedik jew an..aku taw aku tak cantek macam korang -____ - uikkss tibe-tibe jew an aku ni..tolong jangan layan aku!!so uolzz2..ADIOSA :)


p/s : sepatutnya nak post bnd ni malam semalam tetapi disebabkan BERUKBAND yang sememangnya BERUKBAND..aku kene postpone ari ni..TENSION!!!grrrr..

No comments:

Post a Comment