KiSah lOvEly iNtAn

lovely la sgt ( = _ = ")


Wednesday, January 19, 2011

duit PTPTN saya ada RM 10,000


assalamualaikum
lama rasanya dah tak update blog
banyak halangan
sungguh saya tak menipu
dengan emosi yang tidak stabil
ya, sangat tidak stabil
ini semua gara-gara



PTPTN


apakah itu??
pusat tolong pelajar tensionkan fikiran???
bukan, bukan
pusat suka tipu duit pelajar???
bukan, bukan


ahh, lantaklah. kau nak tau search kat google sendiri. aku tengok sampai sekarang still heboh lagi pasal isu ni. sampai naik bosan dah, malas nak layan sebenarnya. sebab tak kan ada penyelesaian turun dari langit melainkan ada yang berusaha. kan?? tapi senyap je. kesian la budak-budak upsi ni, aku tak. aku budak proton, tiba-tiba! HAHAHA.

tapi aku malas la nak cakap lagi kan, sebab benda yang sama. BORING ~~ so, sabar jela kan. bulan depan kayo la korang. beli la barang sepuas-puasnya. macam aku siap dah buat list lagi, wahh gitu. mcam-macam benda aku nak buat dengan dui PTPTN tu dan semestinya benda-benda yang tak berfaedah. HAHAHAHA!! kau memang tak pernah nak tobat-tobat kan intan!!

setiap kali jumpa en.pakwe, mesti ada je cerita nak beli itu la, nak beli ini la. macam-macam la senang cerita. ingatkan nak bagi sokongan yang padukan, yela dapat makwe yang suka berangan macam aku ni memang kena buat gitu. udohnya perlian yang aku dapat. "AMBOI, NAK BELI MACAM-MACAM, DUIT PT MACAM 10 RIBU JE " . dahla, nak nangis laju-laju la kat penjuru katil. comel kan ?? (-____-')


nah, amek la 10 ribu ni, i bagi free. kan best kalau en.pakwe offer camni. LALALALA!!


belum lagi aku dapat duit PT, aku dah terbeli perfume. TER ye kawan-kawan. bukan salah saya, salah perfume yang sedap itu dan kakak yang baik itu. sangat best okey, sungguh saya tak tipu. murah pun murah, wangi pun wangi. apa lagi, aku angkut. jenama salvatore ferragamo, ianya adalah original. baunya sangat lembut dan sedap ya, rasa nak makan. nasib baik duit PT tak masuk lagi, kalau tak aku borong semua sekali. OH, YEAHH~~


sangat heaven perfume ini ya, sangat seksi juga. like banyak-banyak :D


lepas tu, tiba-tiba dapat seru dari mata ke hati. apakah itu?? oh, saya tak nak kahwin lagi. bukan yang itu. aku tiba-tiba jatuh cinta dekat MUHAMAD NOOR SALAM plak, ehh bukan-bukan. yang itu sudah semestinya. jatuh cinta nak pakai contact lens, bukan kanta kenalan ya kawan-kawan. yela, mata aku bukannya oversea sangat kan. jap, jawa oversea juga kan? okey, mata aku obersea ya, bukan oversea. perasan ! bila pakai contact lens boleh la berlagak sambil catwalk kat mana-mana. bajet sikit la macam katy perry ke, megan fox ke kan. ah, lempang kau laju-laju. kau nak pakai tapi takut, apa cerita ?? the end!


muka saya lepas plastic surgery, cantik kan? T___T


lepas tu, mahu beli barang kecantikan pula, yela banyak dah perhiasan kat muka ni. macam adik-beradik bulan dah ni. tension je tengok muka sendiri, rasa nak koyak pastu berharap keluar muka angelina jolie. boleh ke? cepat la duit masuk sebelum banyak lagi khazanah kat muka ni bercucuk tanam. ingat muka aku taman bunga-bunga cinta ke ??


muka saya juga seksi, yaooo!! pelik? baik. -____-


lagi-lagi, nak masukkan microsoft office kat laptOp aku, kalau tak macam mana aku nak buat assignmentkan? pelik tak laptop aku, sangat pelik okey. walaupun hanya RM 5 untuk di install kan, namun masih tidak mampu. kesian kan? baik, masukkan la saya dalam rancangan bersamamu.

yang selebih-lebihnya mestilah untuk di shoppingkan, ohh yeahh!! i like. tapi tapi duit assignment aku?? waargghhh, 10 ribu please!! duit PT aku tak cukup. sedih lah hidup macam ni. yela, lempang diri sendiri. bersyukur la intan! baik, baik.


dahlah nak sambung berangan sorang-sorang balik
jangan kacau okey
nak ikut?? , jom-jom :D


p/s : dunia ini tak seindah seperti yang di sangka :)

2 comments: