KiSah lOvEly iNtAn

lovely la sgt ( = _ = ")


Saturday, January 8, 2011

entry pertama di tahun 2011 :)


assalamualaikum :D
ini entry pertama utk tahun 2011
dah masuk tahun baru
tapi hari ni bukan 1 ari bulan ye, takut nt de plak yg pegi dataran sambut sorang-sorang
pe kejadah?? -____-
rasa nya still tak terlambat kan nak wish kan? heeee :D



SELAMAT TAHUN BARU
= azam aku tiap2 tahun sama je, xde yg menarik. nak taw? jap aku pikir jap....
oke fine, aku memang takde azam. azam aku tak ikut tahun tapi ikut tuan. tu sampai skg cmni jgk aku -_____-

SELAMAT UMUR MAKIN MENINGKAT
= aku sorang je makin muda, awet muda la katakan.HAHAHAHA!!!

SELAMAT CEPAT KAHWIN
= umur dah meningkat, maka semakin dekat la umur nak kawen. tapi boleh je kalau korang taknak ikut mcm aku ni, dah gatal sgt kan nak kawen. ok je tu * perli perli, benci i nyah!

SELAMAT DUIT SEBAB DAH TAKDE MUSIM KENDURI KAHWIN
( -______-'')
= lega dah bapak ngn mak aku, KEH KEH KEH!!


dah lama aku tak update blog smpai de la peminat kipas susah nak mati aku bertanye, kenapa dah lama tak update blog. jawapan aku senang je, kipas tak on lagi. oke kan jawapan i uolllss?
aku bukan pe cuma malas je nak update, bak kata omputih "mood not come-come". so takleh nak watpe la kan.tapi serius la, sem ni kehidupan student aku lebih bermakna. cewahh, ayat macam nak wat iklan. sem ni bukan main pack lagi jadual aku, memang MANTAP la kan. sem sebelum ni rasa macam sekadar di pinggiran je, boleh ke macam tu ?? boleh aje~~ so memang tak sempat la nak update2 ni kan. dah malas aku nak cite pnjg-pnjg, bukan korang nak baca pun kan. -____-



p/s : malam ni nak update berbakul-bakul, horayyyy!!! :)


No comments:

Post a Comment