KiSah lOvEly iNtAn

lovely la sgt ( = _ = ")


Monday, February 7, 2011

kebanjiran blog di malaysia


assalamualaikum

kabare sume??
waras??

kerek tak muka gua? kerek an, choiii!

sangat rindu pada ini blog, tapi mesti banyak anasir-anasir jelez yang tak bagi aku hapdate. termasuk la pak nasir dan m.nasir. tak baik kan diorang, nak kena babap ni, aipp aipp ! ahh, kau nak pelat-pelat plak, lempang nak?

aku tengok sekarang ni la kan makin ramai makhluk dari pelbagai planet yang buat blog, baguih betul zaman laa ni kan. masing-masing tak nak ketinggalan bas mahupun ktm. yela kang kalau tak buat nanti orang cakap "u ni so village la, tak update la'', iye dok? tak pun mungkin orang akan cakap "wey kau takde blog ke dowh? buang negeri la lu". ada blog kan best, boleh kutuk-kutuk orang, tak pun cerita-cerita pasal pakwe korang kat dalam blog sendiri * cehh, ni dah kes perli diri sendiri ni. nehi-nehi! kan-kan??

kalau nak lagi best satu geng buat blog, haa tak dan la nak gaduh-gaduh kan. setiap sorang satu. nanti dalam tu boleh la perli-perli kawan sendiri kot-kot la ada yang terpendam ke. nanti boleh la tulis "kawan i tu dahla gedik, tak tahu malu plak tu. ishh sedar la diri sikit, tak kuasa i nyah!", kan kan?? pastu dah buat blog sibuk la suruh orang follow-follow, siap tulis "i follow u, u follow me back ok ". aku dulu je camtu sekarang dah dapat kesedaran. HAHAHA!

ish ish, macam-macam betul la. kalau dulu blog ni lebih femes kat perempuan sekarang lelaki pun dah ramai. best best pulak tu kan, baguih baguih. yeaahh, majulah sukan untuk negara! aku kalau blog lelaki memang feberet aku blog masuk air ni la. pastu de gak blog bapak ayam ni, lagi satu blog otomen ni. memang mantop la! kalau yang sejantina dengan aku banyak la kan, yang femes-femes je gua layan. pe barang yang village-village ni. takde class, ahh lempang! banyak sangat woo, penat pulak aku nak taip nanti. masing-masing ada cerita dan konsep tersendiri. aiss dah macam nak decorate rumah la plak pakai konsep-konsep ni. konsep aku ala-ala jawa, kau ada??

ada blog ni banyak benefit and kekurangannya jugak, so pandai-pandai la makhluk tersebut menggunakannya. tapi bagi aku blog ni tak lebih dari sebagai teman kesuyian dan kesuntian, yela kalau rasa nak buang masa tu boleh la nak berblogging-blogging ni. kalau dapat kesedaran esaimen berlambak kat tepi meja tu baru la kau nak buat kan, pastu blog kau dah malas nak hapdate. itu aku itu aku, jangan konfius ni tajuk lagu baru. HAHAHA!


pak cik ni ada style, gua suka der! HAHAHA

p/s : bukan setakat jb je banjir, blog pun boleh banjir jugak apa ;)

No comments:

Post a Comment