KiSah lOvEly iNtAn

lovely la sgt ( = _ = ")


Wednesday, November 9, 2011

playboy muka tembok enam



assalamualaikum

akhirnya terbuka hati nak upedate blog kembali,
macam ayat budak baik, bagus. aku makin matured leetteewww
dah lama tinggal kan blog, baca blog apetah lagi.
bila cuti panjang yang bosan ni la masa paling sesuai nak baca blog balik
rasa macam loser pulak, entry puasa aku baru nak baca.
kesian.


tengah blogwalking ni, mula tertarik nak selongkar pasal minah ni
dulu kawan aku masa sekolah tapi takla rapat sangat pun
aku check it out la blog dia an an, konon nak taw pasal life dia la kan
rasa macam melodi pun ada aku ni, sebuk nak taw pasal orang lain
so, ada 1 entry ni aku tertarik betul
pasal bf dia komen dekat facebook dengan ex lame, nama pun ex mmg la lama kan


so aku macam terfikir la,
bf dia bukannya encem anyonyo + alololo pun, muka jambu korea tu lagi jauh la gamaknya
tapi punya la playboy dengan perasaan tak sedar diri
fffuuuhhhh, sighh!
tapi stail sekarang memang camtu pun,
muka macam dr.rozmey pun kau boleh jadi playboy dengan jayanya
majalah playboy je kau tak boleh jadi lagi, hik hik bajet comel




apesal aek? kalau muka macam aaron aziz ke, farid kamil ke,
and muka ensem yang lain takpela juga
kira logik la juga kalau muka ni jadi playboy
tak la orang pandang kau sebelah mata dengan perasaan belah terbagi-bagi
kesian awek kau dapat kau kan, aku? minta simpang la
tapi laki, kau apa tahu? perangai semua orang boleh berubah-ubah
ye dak? dak?


nah, amek kau. hahaha


semoga lebih ramai lelaki yang sedar diri menjadi lebih lelaki dan berwawasan
tak la makin pelik-pelik, sekian
peace yawww :)

No comments:

Post a Comment