KiSah lOvEly iNtAn

lovely la sgt ( = _ = ")


Thursday, November 10, 2011

lelaki vs perempuan



assalamualaikum

pemikiran lelaki dan perempuan sememangnya berbeza. dalaman berbeza, luaran lagi la berbeza. bukan pemikiran je, benda lain pun ada juga. emosi kau, stail kau, citarasa kau, semuanya berbeza. kalau yang sama tu, untunglaaaaa....

kita selalu dengar.....


tak pun


kan ?

biasa sangat dah tu, so aku rasa men and women is actually born to be a different. means, sifat and so on la kan. yela kalau sama susah pulak nanti, kang udah kau berebut dengan laki kau nak baju sama, kasut sama, semua nak sama. tak ke haruuuu...

even perempuan sesama kaum pun ada sifat dan perangai yang berbeza, betul tak? betul lah orang cakap, hidup saling lengkap melengkapi. kena la ada pro and contra dia kan. macam lelaki, biasa la perangai depa ni. ego tinggi melangit macam klcc, suka berlagak macho macam masuk iklan, jujur melampau *straight forward. perempuan tak kurang juga, emosi memanjang. sensitif, suka jaga hati orang *cakap berlapik. tapi ada je lelaki dan perempuan yang perangainya terbalik, tu lain cerita la kan, aku malas nak cerita, the end.

aku kalau boleh memang nak masukkan fakta-fakta sains, neurologi dengan cell bagai tu. tapi malangnya aku bukan la budak sains kan, aku kena ajar budak reti la, hehe! yang tu kau tanya sendiri la kat en.google, aku malas.

sebenarnya aku nak cakap, kadang-kadang aku tak faham perangai pakwe aku. tu jeeee, haha XD

No comments:

Post a Comment