KiSah lOvEly iNtAn

lovely la sgt ( = _ = ")


Thursday, November 10, 2011

Lelaki alololo cweetnyee dengan kucing


assalamualaikum

kebiasaannya kucing ni sinomin dengan perempuan, kalau perempuan kucing kalau kucing perempuan. aku je yang tak, aku perempuan, bukan tak suka kucing tapi scary je. banyak sangat sejarah silam, trauma aku, haha!



tapi kalau lelaki dengan kucing? ramai juga tapi tak banyak yang tunjuk. means macam perempuan yang suka kucing, mesti tunjuk. kucing tepi jalan pun kau sapu, maksud aku belai. tapi lelaki jarang yang macam tu. tapi kalau kau nampak mesti kau rasa...




semua perempuan akan rasa macam tu, betul tak? muka hamid pun boleh jadi macam adi putra, ecehhh musim cerita Tentang Dhia kan? hehe. padahal lelaki tu ntah-ntah nak cek kutu babi kucing tu ke, kau tahu? perempuan ni suka emosi lebih, tetiba aku emo. haha! lelaki ni kalau suka kucing, orang kata penyayang. betul statement tu aku rasa. tapi ada je yang suka kucing tapi baran. mana tak nya suka kucing suka juga tapi lagi suka dera kucing.


muka kucing camni, sanggup kau dera? comel sgt!


lagi 1, kau nampak je lelaki dengan kucing mesti macam ada ais batu abc dekat hati kau lepas tu terus jadi cair. anyonyonyo, alololo, alalala semua perkataan nyomey kau nak sebut kan?

so gentleman, kau kalau nak ngorat ladies senang je. kau ambil jela mana-mana kucing kat tepi jalan, belai la mereka macam kau nak belai megan fox. confem aweks pandang kau. tapi awas la, kalau awek tu scary kucing alamat jeling mata pun dia tak nak dekat kau. aku lain, aku ok. hehe



sekian.....

No comments:

Post a Comment