KiSah lOvEly iNtAn

lovely la sgt ( = _ = ")


Thursday, April 7, 2011

blog suci dalam debu dan sawangan!


assalamualaikum
yaw ma man, wassup dude??
check it out, check it out!!


usop : asal teman ghase gelap je tempat ni yob? bersawang haa teman nengoknye!
spiderman : hai abg usop, ni la tempat I tinggal. cantek kan? sapa sokong tempat ni cantek, angkat tangan macam saya ~~~~

lawak nya!!! ok fine, memang tak lawak! =__='
lama dah aku tak update blog ni, lama sangat la.
agak-agak kalau blog ni kek, mesti dah berkulat
kalau almari mesti dah ada spiderman duduk kat blog aku ni.
yeahh, boleh juga. boleh kawin dengan TOBEY MAGUIRE


eh eh, bukan yang ni la! tegap sgt, aku tak layak T__T


eh eh, sapa plak upload gamba ni? sensored doe! =__='


oke, yg ni baru layak untuk aku, HAHAHA :D


korang tak nak tahu ke sebab aku habuk kan blog aku ni?
lantak la kau taknak tahu pun, aku bagitahu jugekkk! aku memang berlagakkk sikit
biasalah, aku kan VIP, selalu buzy ke sana-ke sini
ecehh, jawapan standard yob, ate kome cakap jela kome ni pemalas bebeno nak update blog
baiklah T___T

banyak idea aku nak letak kat blog, tapi malas nak taip
ada sesapa sanggup jadi kuli tak bergaji aku?
bukan susah, taip je apa yg aku cakap


p/s : teman bukan oghang perok yob, teman oghang selangor :D



2 comments:

  1. salam..
    hai..kalau berminat nk beli shawl,inner,pashmina tudung sarung boleh inform sy ye..
    http://najihahfara.blogspot.com..
    stok bulan depan akan diupdate..

    ReplyDelete