KiSah lOvEly iNtAn

lovely la sgt ( = _ = ")


Thursday, December 2, 2010

ICT yg tidak berapa ICT -_______-


assalamualaikum


ase mcm agak gile sebab update 2 entry dalam 1 mse yg sme
igt nescafe je de 3 in 1??
aku pun de gak der
blog intan 2 in 1 (-_____-')


tapi x kisah la kan, blog aku!!! wateva *tangan di dada mata kat atas!! time kaseh cik ainul dan cik soya atas inspirasi tersebut walaupun org len yg reka. oke suda suda dan suda. motif wat entri ni sebab nak citekan pengalaman i bertangkap gambar di ICT tanjung malim. igt kat shah alam je ke de ICT ni, tanjung malim pun ade gak der. bajet aku jelez la sebab tak pegi lagi ICT la tu *de sesape sudi bawak aku tak ? nak pegiii -_______-


so aku malas nak cakap bnyk, layan jela gamba-gamba kat bwh ni......



taraaa!!!hebat tak hebat tak??? oke, BATAK!!!




selamber je tangkap gambar padahal keta lalu lalang -_____-




fokus jela kat pokok tu, abaikan aku T_____T





nampak tak pakcik kat pondok tu??
beliau merasa sangsi dan was-was terhadap kewarasan aku dan en.pakwe
de ke patut bagi renungan tak puas ati kat kami
lantas aku plak tak puas hati dgn dia *tibe-tibe





konon hebat la dpt tgkap gamba ngn tiang lampu ni???? -_____-







mari lihat magik........




dan



taraaaa~~~

nampak tak magik???
sebelum xde ape-ape, selepas de hantu
eh eh salah salah, de aku -_____-
saye tak hitam, saye cokelat-cokolat je O_____o




p/s : bile nak pegi ICT betul-betul punya???? -__________-

No comments:

Post a Comment